Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي

pdfbomb

دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي 766 صفحه PDF پي دي اف ?

دانلود كتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقي 766 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.

آبنبات هل‌دار يكي از مجموعه كتاب‌هاي طنز نوشته‌ي مهرداد صدقي است. اين كتاب، كه در سال ۱۳۹۸ منتشر شده، ادامه‌اي بر مجموعه كتاب‌هاي “آبنبات” اين نويسنده است و داستاني طنز و شيرين از دوران كودكي و نوجواني را روايت مي‌كند. مهرداد صدقي با بهره‌گيري از نثري ساده و صميمي، خاطرات يك خانواده‌ي ايراني را به تصوير مي‌كشد و لحظاتي شاد و خاطره‌انگيز را به مخاطب ارائه مي‌دهد.

با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

كتاب آبنبات هل دار
دانلود آبنبات هل دار
كتاب آبنبات هل دار
خلاصه كتاب آبنبات هل دار
pdf كتاب آبنبات هل دار


خلاصه كتاب
داستان كتاب آبنبات هل‌دار حول محور زندگي يك خانواده‌ي ايراني در دهه‌ي شصت و هفتاد مي‌چرخد. شخصيت اصلي داستان، كه روايت‌گر آن نيز هست، پسري نوجوان است كه با زبان طنز و شوخ‌طبعي خود، به توصيف ماجراهاي روزمره‌ي خانواده و محيط اطرافش مي‌پردازد. در اين كتاب، نويسنده با بهره‌گيري از لحظات ساده و خاطره‌انگيز، تصوير زيبايي از زندگي ايراني در آن دوران ارائه مي‌دهد.

جلد اول كتاب آبنبات هل دار
كتاب صوتي كتاب آبنبات هل دار
PDF كتاب آبنبات هل دار
دانلود رايگان كتاب آبنبات هل دار
پي دي اف كتاب آبنبات هل دار


فهرست كتاب:
پدر من قهرمان
قصه‌هاي مادربزرگ
چالش‌هاي مدرسه
ماجراهاي دوستانه
روزهاي برفي
عيد نوروز
تابستان‌هاي كودكي
آنچه از زندگي ياد گرفتم
(اين فهرست، فرضي است و ممكن است با فهرست واقعي كتاب تفاوت داشته باشد)

معرفي نويسنده:
مهرداد صدقي، نويسنده‌اي خوش‌ذوق و خلاق است كه با قلم طنز و شيرين خود، به ويژه در زمينه‌ي خاطرات و داستان‌هاي كوتاه شهرت يافته است. او در آثارش، با دقت و جزئي‌نگري، به توصيف زندگي روزمره‌ي مردم عادي مي‌پردازد و با طنزي زيركانه و شوخ‌طبعي خاص، توانسته مخاطبان بسياري را به خود جذب كند. صدقي در كنار نويسندگي، به تدريس نيز مشغول است و همين ارتباط نزديك با نسل جوان، به او كمك كرده تا موضوعات و مضامين كتاب‌هايش را به‌روز و جذاب نگه دارد.

نقاط قوت كتاب:
زبان ساده و روان: كتاب با نثري ساده و قابل فهم نوشته شده است كه براي هر سني مناسب است و به راحتي مي‌توان با داستان‌ها و شخصيت‌ها همذات‌پنداري كرد.
طنز شيرين و بي‌پيرايه: طنز موجود در كتاب، شيرين و جذاب است و بدون نياز به تمسخر يا اغراق، لبخندي بر لب خواننده مي‌نشاند.
توصيف دقيق دوران كودكي: مهرداد صدقي با دقت و جزئي‌نگري، لحظات كودكي و نوجواني را توصيف مي‌كند و اين باعث مي‌شود خواننده حس نوستالژي داشته باشد.
ارائه تصويري از زندگي ايراني: كتاب توانسته است به خوبي تصويري از زندگي در دهه‌هاي شصت و هفتاد را ارائه دهد كه براي نسل‌هاي مختلف، جالب و آموزنده است.
شخصيت‌پردازي دقيق: شخصيت‌هاي كتاب، هر يك با ويژگي‌هاي خاص خود به خوبي پرداخته شده‌اند و خواننده مي‌تواند با آنها ارتباط برقرار كند.
اين كتاب، با طنز دلنشين و توصيف‌هاي زيبا، مخاطبان را به يك سفر خاطره‌انگيز در دل زندگي روزمره‌ي ايرانيان مي‌برد و لحظاتي شيرين و فراموش‌نشدني را براي آنان به ارمغان مي‌آورد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/cardamom-candy/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/28 ساعت: ۱۵ توسط:pdfbomb :